Hejhej. Idag vaknade jag halv 5 i morse av...

dsc06788 (MMS)

Hejhej. Idag vaknade jag halv 5 i morse av en host attack. Och sen åkte jag till morfar för vi skulle åka göta kanal ;p Och jag har världens förkylning. Sjuk irriterande. Ont i huvudet, halsen, jag hostar Upp mina inälvor och kan inte äta. Sjukt jobbigt. Men hoppas det går över snart :) Åker hem Imon :) Så fick ni en bild på en sluss :) Puss <3


Hejhej :) Sitter i bilen nu på väg till ...

Hejhej :) Sitter i bilen nu på väg till morfar. Ska åka typ göta kanal eller nått xD han fick det i födelsedagspresent :) Och idag har jag gjort en 'god' gärning. Orkar inte skriva det ni får fråga :) Och idag i skolan så va jag crazy. Det är typ halt så jag spani och gled in i en vägg :3 sen sprang jag in i en dörr. Och smet från lektionen och åkte skateboard ner för en trappa D: Ont typ xD Aja ni får ha det :) Puss <3


ny design :D

ny design :D
gjort själv faktiskt.
idag har jag inte gjort så mycket.
vart i skolan iaf.
tror nt jag ska göra något mer nu.
men ni fåår ha det :D

Ps bild. :) Ska sova nu. Idag har jag var...

Ps bild. :) Ska sova nu. Idag har jag vart med Carro. Hon har fått en stutsmatta som vi hoppa på. Sen har jag ju kommit in i en ny skola :) rätt kul faktiskt. Aja ska sova puss <3


nt bloggat på länge..

har inte bloggat på länge känner jag..
har inte orkat + att syrran har denna datorn för hennes pajade.
vet nt va jag ska skriva.
va och kollade på ytterby cup idag oh igår.
igår vann dom, idag åkte dom ut.
aja ni får ha det!
hejdå :)

Hejhej. Ligger och försöker sova. Det har ...

Hejhej. Ligger och försöker sova. Det har inte på bra xD Aja. Grattis albin :D<3 Tror jag ska sova snart ;p Har tråkigt ^^ Godnatt :)<3


vakna precis..

vakna precis,
vet inte vad jag ska göra..
städa måste jag iaf.
får pengar ska spara till dom där kläderna ni vet.
tycker ni är dåliga på att kommentera :/

Nu sitter jag och väntar på bussen med emm...

dsc06649 (MMS)

Nu sitter jag och väntar på bussen med emma. Ska dra till liseberg idag igen :) Bloggar mer sen. Ni får ha det. :) Puss <3


Hej hej. Har precis kommit hem från lisebe...

Hej hej. Har precis kommit hem från liseberg :) Hade skit kul. Tack för dagen! Och jag har ont.. Det suger. Hejdå


ätit 3 glassar idag :3..

HEJ :D
idag har jag typ inte gjort något.
köpte glass med emma :3
(3 st var xd )
sen spelade vi xbox 360 :D
typ GTA4 och sånt :p
aja ska nog vara med henne lite senare igen :)

Hej, skriver från mobilen nu. Är i nödi...

Hej, skriver från mobilen nu. Är i nödinge och gungar med Johanna och Noewie :) Har inte gjort så mycket vi har typ stått och passat med en boll ;p Johanna sköt Upp bollen i ett träd så det fastna sen kom det någon och tog ner den. Bloggar sen puss <3


vart i falkenberg.

va i falkenberg idag :D
och kollade på teater,
(en mor till salu)
rätt bra faktiskt ^^
aja,
laddaren till datan är sönder.
men mamma ska köpa ny.
aja.. ;)

nYY HEADER IGEN D:

ny header igen.
tyckte den blev rätt ball :D
WOHO

ingen liseberg

det blev ingen liseberg.
va barnvakt ist.
sen gick jag och emma runt lite :D
aja
ville bara säga det vet inte riktigt vad jag ska göra nu.

hulk hogan..

hej.
idag vet jag inte vad jag ska göra.
kanske åker med syrran in till liseberg.
ska vara barnvakt åt min kusin också.
vill helst inte vara hemma :D
det är tråkigt.. typ. xd
men aja ska dra nu tror jag..
sitter och kollar på HULK HOGAN :D
och btw : min nya granne körde sparkcykel i 140 knyck och va typ 2 cm nära att köra in i mig xD
JAJA..
hejdå :D

Var tvungen att säga det. Kolla bilen. Jäv...

dsc06527 (MMS)

Var tvungen att säga det. Kolla bilen. Jävla rå djur :d + skulle bara testa inlägg med mobilen och sånt. :p Ha det bäst :d<3


nån som hänger med? :D


ny header ;3

ny header D:
för er som bryr sig :)

RÖSTA :D

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=Im9TlIVNVgW2BhqNSDjJOdKvIQ1MW0UclSvKaGWuksllNQwgTVni#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


ehm. ja mini cykel D:


hade inget internet för..

igår va jag med carro.
och mohammed och fler xp
skulle blogga igår men det blixtra och skit så mamma drog ut internet sladden..
idag ska jag också vara med carro antar jag.
bloggar nog senare om inte det åskar och sånt igen.

önske lista..

MIN ÖNSKE LISTA! :o

639:-
489:-
249:-
299:-  (fast den ska vara vit)
tummen upp på det fan :D

krya jocke..

idag har jag slöat sönder..
vet inte vad jag ska göra.
sova antagligen har inte gjort det på så länge känns det som D:
sitter och kollar på simpsons nu.
aja
vill säga krya till joakim som kom hem från sjukhuset imorse. <3
ha't

vart med ...

idag har jag vart med emma :D
sen va vi med elin också.
vi åt 2 glassar idag.
var <.<
FETA ;D
men aja :p
sen busringde vi till våran NO lärare xd
AS kul :D
ska sova snart antar jag..

ont i magen.

hejsan.
vaknade typ precis.
typ ont i magen och sånt..
men, idag ska jag nog inte göra så mycket ska nog dra mig ut och springa :D
och städa lite kanske..
tro mig hur kul det än låter så är det inte kul <.<
men aja.
ni får ha det :D
nån mer än jag som älskar smile groppar ? :o

snabbt..

SNABBT INLÄGG!
innan klockan blir nästa dag.. (?) xd
jag bara älskar ronny och ragge o.o
fråga inte varför men dom är bäst..
sen har vi världens sötaste människa
CHARLIE GUSTAFSSON!
känd från i taket lyser stjärnorna + tusen gånger starkare :)
aja, ska sova snart tror jag.. :p

ny favolåt :3 + ny Design :D:D:D:D


det jag egentligen ville säga va..

jag är glad :D
för jag kanske ska få http://Jokke.webblogg.se 's
design när han slutat blogga :P
och det blir snart sa han.. xd
men aja
det jag egentligen ville säga var att igår kollade jag på bröderna karlsson.
den va bra rekomenderar den faktiskt :)

folkrace..

Tjena fan! :D
idag klockan halv 10 åkte famlijen och johanna till älvängen :)
vi kollade på folkrace :D
fett nice,
min nya favorit sport typ haha xd
men men,
nu vet jag inte vad jag ska göra :p
typ slappa och sånt :)
här kommer bilder på racet.
ah det får räcka haha xd
hejdå ;)

bio idag med ..

idag vaknade jag halv 2.
hehe..
aja men idag ska jag åka på bio med mamma emelie och johanna :)
vi ska kolla på bröderna karlsson.
fått skit dålig kritik.
men, men :p
vi får se om en är bra :)
slapp innan det '

va med dennis idag..

HEJ! :d
idag har jag vart med dennis S :)

blev världens jävla halabalo när vi skulle köra dit.

kan berätta nån annan gång.
för jag orkar inte nu xd
men vi kollade på film och massa sånt :)
hade kul :)
men nu är jag hemma :D

en blixt träffa ett träd idag som jag va nära att få över mig.
COOLT -.-


på pizzerian ..

Tjena mitt bena ;D 
idag va jag med carro och madde (som vanligt) :D
vi gjorde fan allt möjligt.
på pizzerian skrattade vi så jag satte i halsen xd
sen va vi ute med mohammed och daniel (L)
vi hitta på allt från spela fotboll till att springa runt som fjantar xd
sen kom ramin elr va fan han heter xd
alla typ mobba han fett synd.
aja sen gick jag hem och åt,
(bilden ) xd
har inte ätit popcorn,
orkade inte xd
men aja.
ha de ;)<3


min middag xd

imon drar jag till hålan..

Idag ska jag va med carro :D
skriver lite senare vad vi gjorde.
och imon drar jag till hålan och är med dennis :D
jaja, nu ska jag dra ;)



vart med carro..



idag har jag vart med carro.
vi gjorde inte så mycket.
madde va med också :)
vi ägde små barnen på pant gömme ;p
+ har blivit av med världens bästaste vän i hela världen..
men bara för ett tag hoppas jag. :(
älskar dig,
du vet vem du är.


Jaden smith <3






Jaden Cristopher Syre Smith (LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

JADEN CRISTOPHER SYRE SMITH!
JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄR JAG LOVAR!
tittade på karate kid,

fått en ny favo film + en ny idol :D

asså han är bara fööör söööt :3
åååh :D
+ han är 98 :D
grymt :D
jag tror jag är hans största fan.
alla bah ååh justin bieber
jag bah fuck off dude jaden smith ! :D
kommer lägga upp JB och JS låt never say never också :)
här kommer några grymma bilder :D









KÄRLEK TILL VÄRDLENS SÖTASTE UNGE! :D


vaknade idag klockan...

hejhej,
vaknade idag klockan 2 typ.
för jag sommnade vid 5-6 på morgonen.
låg och kollade på vänner :P
men idag vet jag inte vad jag ska göra.
slappa eller typ hjälpa hemma.
har ju inget annat för mig -.-
men bloggar lite senare ikväll kanske (:
hejsvejs'

 


nya grannar..

HAHAHAHAHA!
okej vi börjar med hela historien :)
mina grannar har flyttat och så va det några som kolla på huset.
och jag och emma hade sovit i tält så gick vi in och åt frukost.
så kolla jag i fönstret och jag hade bara tröja på mig.
och så tittade dom in i vårat kök och så han såg precis ut som hulk hogan.
jag och emma började gap flabba.
sen hade han ett barn som såg ut som en vi känner så vi skratta ännu mer :)
och sen när dom flytta fick vi reda på att det va dom som ska köpa huset :)
ska bli kul att få nya grannar.
men det är kört för han.
han kommer bli kallad det nu säger min morsa xd
aja här kommer en liten fin bild på hulk ;)





så himla fin... <.<


Adam Tensta - Before U Know It


ursäkta..

så gick jag runt idag HAHA..
hade tråkigt så ville bara visa :)
kmr nog lägga upp typ låtar och sånt på bloggen.
HIHI + jag är hyper, ursäkta xd
aja hejdå (:
så får ni en bild på mig också :D




tack joakim,

tack joakim för du gjorde designen :) <3

idag har jag vart med gabby,
vaknade klockan 2 idag :$
aja sen stack jag till gabby.
vi va ute och sånt med mohammed och daniel.
och sen när jag skulle hem så kramade jag gabby hejdå,
och då körde dom 13 och neråt och när han räcknade så kramade jag mohammed så han förlora :/
haha, aja.
för ni som inte vet vad det är så är det som pantgömme bara att man ska räkna 13 och neråt om man inte hittar nån ska man räkna från 12 och neråt och då ska alla springa fram toutcha den som räcknar och gömma sig igen etc, etc.
jaja, sitter och kollar på how i meet you mother nu.
och det ska jag fortsätta med.
hejdå ;)

+ de förra inlägget är inte sant.
jag äger joakim stort! :D


RSS 2.0