JOAKIM är bättre än amanda :D

HÖHÖ!
this is joakim ;)
har gjort denna designen till amanda min bästis :D
och här kommer en bild på mig bara för det :)
/ joakim söder ✌


ska vara mer aktiv på denna.

länk till förra blogg : http://aamandaekvall.blogg.se
har en ny nu, som ni kanske ser. ska försöka vara lite mer aktiv på denna. jag heter ssprucketakvarium bara för att en dag på öland när jag vaknade. så va det en vattenpöl under akvariummet. så va det världens största spricka i botten på akvariummet. det låg en sten på pumpen för den inte skulle flyta upp. lillis (min sköldpadda) knuffa ner den antagligen och det blev en spricka. aja, vi fick åka och akut köpa ett nytt akvarium, vi fick ny pump och dopp värmare till. och fiskmat, det va jävla onödigt eftersom jag har en sköldpadda. men fick iallafall ny pump och det. :) innan vi åkte och köpte ett nytt akvarium så skulle pappa kolla om min sköldpadda kunde vara i samma akvarium som syrrans. det gick ju jävla bra. syrrans bet av en av lillis klo. grym jobbat. jaja nu ska jag kolla på family guy maraton :)
'

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0